Help het Nederlands Heren Softbalteam

Het Nederlands Heren Softbalteam is samen met Crowdfunding.nl een actie gestart om de deelname aan het WK 2013, dat in Nieuw Zeeland wordt gehouden, te financieren. Afgelopen zomer behaalde het team een finaleplaats op het EK in Amstelveen. Daarmee was plaatsing voor het WK in Auckland een feit. De KNBSB verzorgt de inschrijving en betaalt het inschrijvingsgeld voor het WK 2013.

Nu moeten de kosten voor het WK gedekt worden. Het gaat dan vooral om de vliegtickets voor de spelers en de staf. De afgelopen twee EK’s hebben de spelers en staf bijna alles zelf betaald. Ze kregen enige ondersteuning van onder andere ADRA (o.a. onderdak) CURA Fysiotherapie (fysieke begeleiding) en OostvoornCoaching (mentale begeleiding). Zaken als trainingsfaciliteiten, reiskosten en oefentoernooien kwamen voor rekening van het team zelf.

Het NLHSB-team zoekt honk- en softbalvrienden, die het team een financieel ruggensteuntje willen geven op weg naar het WK in maart 2013. Het team is daarvoor een uniek project gestart samen met Crowdfunding.nl waarbij veel mensen een kleine bijdrage kunnen geven om samen de benodigde fondsen bij elkaar te krijgen. Dit heet: crowd funding. Dit instrument is al meerdere malen succesvol ingezet bij andere (goede) doelen, maar is uniek op het gebied van de sport.

Draag je onze spelers, staf en sport een goed hart toe? Bezoek dan www.nlhsb-team.nl. Doneren kan vanaf € 1,50. Bij donaties van € 25 en meer ontvang je een passend kado! Het team bedankt je alvast voor je hulp!

Utrechtse Honk- en Softbaldagen

Dit jaar wordt er wederom op de velden van UVV, opnieuw een driedaags zomerkamp georganiseerd voor honk- en softballers van 9 t/m 15 jaar oud. Het kamp vindt plaats op 15, 16 en 17 augustus en wordt georganiseerd door Roman Sports en UVV. Tijdens deze driedaagse gaan we werken aan en aanscherpen van de honk- en softbalbal vaardigheden.

Bekijk voor uitgebreide informatie (programma) de website van Roman.

Wil je je direct aanmelden? Klik dan hier.

Voor de Bee’s is er op 17 augustus een BeeBalldag.

Beeball team op Haarlemse Honkbalweek

Op 10 juni jl. hebben onze Beeballers op de Landelijke BeeBalldag bij Storks een dagje Haarlemse Honkbal week gewonnen!

Ze gaan op een Demo BeeBall geven tijdens de Haarlemse Honkbalweek op zaterdag 14 juli. De demo zal plaatsvinden voor aanvang van de wedstrijd Nederland – Puerto Rico om 18:15 uur tegen de Birds 2.

Kom ook kijken en moedig onze Beeballers aan en geniet daarna van een mooie wedstrijd.Je moet een keer bij de Haarlemse Honkbalweek geweest zijn!

Tickets kun je bestellen via de website van de Haarlemse Honkbalweek. Eendagkaart kost € 17,50. Voor kinderen t/m 14 jaar kost een dagkaart € 8,-.

1 2 3 4 5 7